Ahad, 3 April 2011

kerja kursus geo (pendahuluan)


     Pedahuluan
           Kajian kerja kursus ini perlu dilakukan kerana ia merupakan syarat untuk   
         pensijilan Penilaian Menengah Rendah ( PMR ). Kami semua telah diberikan tajuk         
         Amalan Kitar Semula. Oleh itu, saya telah diarahkan oleh guru untuk membuat kajian
         di kawasan Seksyen 16.

         Oleh sebab itu, saya memilih tajuk ini kerana di kawasan kami mempunyai  pusat kitar
         semula dan ini memudahkan saya untuk menjalankan kajian ini.

         Masa yang diberikan untuk menjalankan kerja kursus ini ialah bermula bulan April
         sehingga bulan Jun iaitu kira-kira 7 minggu. Setiap pelajar perlu menulis satu laporan
          yang lengkap tentang kajian yang telah dijalankan.
         Saya berharap agar kajian dan laporan ini akan mendatangkan manfaat dan faedah
         khususnya kepada saya dan amnya kepada masyarakat di kawasan tempat  tinggal saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan